1. FAQ | Totally Snow
  2. In- en uitchecken
  3. Wat moet ik doen als ik 1 of meerdere dagen later aankom in mijn accommodatie?

Alle thema's

Wat moet ik doen als ik 1 of meerdere dagen later aankom in mijn accommodatie?

Wanneer je 1 of meerdere dagen later aankomt in jouw accommodatie, dan ben je verplicht de receptie van de geboekte accommodatie hierover te informeren. Dit zodat de vakantie voor je geboekt blijft staan. Het telefoonnummer van de accommodatie vind je op jouw accommodatievoucher.

Totally Snow kan niet aansprakelijk worden gesteld wanneer je dit niet doorgegeven hebt aan de accommodatie. Ook niet wanneer je eventueel bij boeking al hebt aangegeven later aan te komen.
Was dit antwoord nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Stuur een e-mail naar info@sunweb.be en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Mijn Totally

Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.31

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

Email

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op. Ons team zal jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Vergeet niet het boekingsnummer toe te voegen indien van toepassing. 

Contact

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in

Mijn Totally
Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally

Reisinformatie
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.31

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
Email

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op. Ons team zal jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Vergeet niet het boekingsnummer toe te voegen indien van toepassing. 

Contact

Nieuwsbrief
Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in