1. FAQ | Totally Snow
  2. Informatie over mijn geboekte/geannuleerde vakantie
  3. Kan ik mijn vakantie zelf annuleren i.v.m. corona?

Alle thema's

Kan ik mijn vakantie zelf annuleren i.v.m. corona?

Annuleer je jouw vakantie zelf, dan berekenen wij hiervoor de annuleringskosten volgens de Totally voorwaarden. Een annulering is dan ook niet kosteloos. De hoofdboeker is de enige die een annulering kan doorgeven.

Ik heb contact opgenomen met Totally om mijn vakantie te annuleren, wanneer ontvang ik reactie?
Jouw annuleringsaanvraag wordt in behandeling genomen vanaf het moment van indienen. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over een stijgend annuleringspercentage als onze reactie een aantal dagen duurt.
We vragen je daarom ook, gezien de grote drukte op ons Contact Center, om geen contact met ons op te nemen. Wij behandelen al onze contacten op volgorde van binnenkomst. Bedankt voor je begrip.

Hoe annuleer ik mijn vakantie?
Je kunt jouw boeking annuleren via Mijn Totally. Je krijgt dan direct de annuleringskosten te zien. Staan er nog annuleringskosten open, dan kun je deze gelijk voldoen via iDEAL of Creditcard. Voldoe je de kosten niet direct, dan is het verplicht om de annuleringskosten binnen 14 dagen alsnog over te maken. De betaling maak je dan over met internetbankieren. Heb je teveel betaald, dan storten wij het te veel betaalde bedrag binnen 14 dagen naar je terug. Indien je jouw reis (gedeeltelijk) met de corona-voucher hebt betaald, zal Sunweb dit bedrag opnieuw toewijzen via een voucher.
Na de annulering ontvang je de annuleringsfactuur plus het schadeformulier per mail. Is jouw boeking geannuleerd, dan kun je niet meer inloggen op Mijn Totally.


Was dit antwoord nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Stuur een e-mail naar info@sunweb.be en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.10

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Stuur een e-mail

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Mijn Totally

Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.10

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Stuur een e-mail

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Mijn Totally
Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally