1. FAQ | Totally Snow
  2. Informatie over mijn geboekte/geannuleerde vakantie
  3. Wat betekent dit voor jouw reeds geboekte vakantie?

Alle thema's

Wat betekent dit voor jouw reeds geboekte vakantie?

Wij begrijpen goed dat er veel vragen zijn over al geboekte vakanties. De ontwikkelingen volgen elkaar snel op en wij werken er met man en macht aan jullie zo goed en snel mogelijk te informeren.
Middels dit bericht willen wij zo duidelijk mogelijk antwoord geven op alle vragen.

Hoe gaan wij te werk?

Wij willen er zeker van zijn dat jij van een fijne vakantie kunt gaan genieten. Helaas is dit deze zomer niet vanzelfsprekend en daarom doen wij voorafgaand aan jouw vakantie diverse checks op alle onderdelen van jouw reis: van de reis naar de vakantiebestemming, tot faciliteiten in de omgeving van jouw accommodatie.

Belangrijk hierbij is het volgende:

1. De overheid staat reizen naar jouw vakantiebestemming toe;
2. De quarantaine verplichtingen, zowel bij aankomst op je bestemming als bij thuiskomst, zijn opgeheven;
3. De door jou geboekte vlucht(en) gaan door;
4. De door jou geboekte accommodatie is open evenals alle essentiële faciliteiten;
5. De vakantie en bestemming voldoen aan onze veiligheidsstandaarden.

Als 1 van bovenstaande zaken niet gegarandeerd kan worden, zullen wij helaas jouw vakantie moeten annuleren. Dit doen wij enkel om jou een volkomen onbezorgde vakantie te kunnen laten beleven.
De informatie vanuit bestemmingen en partners wijzigt snel en helaas soms ook last-minute. Wij doen ons best om je over de reden altijd zo duidelijk en snel mogelijk te informeren maar helaas kan het soms gebeuren dat wij je door last minute wijzigingen na een eerdere bevestiging alsnog moeten teleurstellen. Dit proberen wij uiteraard te alle tijde te voorkomen.

Meer over de scenario’s en e-mail(s) die je van ons kunt verwachten:

1. Jouw vakantie kan doorgaan.
We hebben de checklist afgevinkt en alles is in orde. Je ontvangt per e-mail een bevestiging dat jouw vakantie door kan gaan. Daarna ontvang je in een aparte e-mail nog extra informatie over hoe jij je kunt voorbereiden op jouw vakantie.

2. Jouw vakantie kan doorgaan, maar met aangepaste faciliteiten.
Als enkele faciliteiten van jouw accommodatie gesloten zijn, maar dit niet van grote invloed op jouw vakantie zal zijn kan jouw vakantie gewoon doorgaan. Hierover lichten we je in per e-mail.

3. Jouw vakantie kan doorgaan, maar het type verzorging (bijvoorbeeld: ontbijt, halfpension of all inclusive) verandert.
Als jouw verzorging verandert, kan jouw vakantie doorgaan. Je ontvangt een e-mail waarin we jou hierover en de compensatie die je voor het vervallen/veranderen van de verzorging zult ontvangen informeren.

4. Jouw accommodatie is (nog) gesloten.
Wij controleren of jouw accommodatie open is. Als dit niet het geval is informeren we je per e-mail dat jouw vakantie niet door kan gaan.

5. Jouw heen- en/of terugvlucht is geannuleerd
Indien je heen- en/of terugvlucht wordt geannuleerd door ons en/of de luchtvaartmaatschappij(en), informeren we je per e-mail dat jouw vakantie niet door kan gaan.

6. Jouw accommodatie is open en jouw vluchten kunnen doorgaan, maar jouw vakantie voldoet niet aan onze eisen.
Het kan voorkomen dat jouw heen- en terugvlucht doorgaan en de accommodatie geopend is, maar wij toch jouw vakantie annuleren. Wij leggen alle vertrekkende vakanties langs onze ‘holiday checklist’, een lijst met minimale eisen waarvan wij vinden dat dat de vakantie moet voldoen om een Totally-waardige vakantie te hebben. Een aantal belangrijke checks uit deze lijst zijn; dat de stranden open zijn, er geen quarantaineverplichtingen zijn bij aankomst op bestemming en bij thuiskomst, apotheek en restaurants open zijn, etc. Als deze restricties/wijzigingen tijdens jouw vakantie te veel invloed zullen hebben op jouw vakantie, zullen wij de vakantie alsnog annuleren.

Wanneer kan ik bericht van Totally verwachten over mijn vakantie?
Je kan er vanuit gaan dat jouw vakantie door kan gaan. Mocht er toch iets wijzigen, dan informeren wij jou daar zo spoedig mogelijk over.

In verband met de grote drukte op ons Contact Center, vragen we je vriendelijk om de berichtgeving per e-mail, op deze pagina en in de FAQ in de gaten te houden en in de tussentijd geen contact met ons op te nemen. We streven ernaar om iedereen uiterlijk twee weken voor vertrek in te lichten over het verloop van de vakantie.
Was dit antwoord nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Stuur een e-mail naar info@sunweb.be en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.10

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Stuur een e-mail

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Mijn Totally

Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.10

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Stuur een e-mail

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Mijn Totally
Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally