1. FAQ | Totally Snow
  2. Veelgestelde vragen over Corona-vouchers
  3. Ik kan/wil geen gebruik maken van mijn voucher en mijn geld terugvragen, wat nu?

Alle thema's

Ik kan/wil geen gebruik maken van mijn voucher en mijn geld terugvragen, wat nu?

We hebben je een corona-voucher met SGR-dekking aangeboden ter waarde van het bedrag dat je aan ons hebt (aan)betaald voor jouw vakantie. Deze voucher is speciaal ontwikkeld voor pakketreizen. Met jouw voucher kun je een nieuwe vakantie boeken op één van onze websites: Sunweb zon- en wintersportvakanties, Primavera Reizen en Eliza Was Here.

De SGR-dekking zorgt ervoor dat het bedrag beschermd is in geval van een onverhoopt faillissement. Door de voucher te accepteren heb je dus meer zekerheid over het aan ons betaalde bedrag. Daarnaast geef je de reisbranche de tijd om deze zware crisis te overbruggen en de werkgelegenheid zoveel mogelijk te beschermen, totdat we weer op vakantie kunnen gaan.

Vouchers uitgegeven t/m 19-06-2020:

Indien je een voucher van ons hebt ontvangen met een uitgiftedatum tot en met 19 juni 2020 en je jouw voucher niet of niet geheel hebt gebruikt, kun je vanaf week 8 (22 februari 2021) een verzoek tot terugbetaling indienen via je Mijn Totally pagina. Uiterlijk 14 maanden na de uitgiftedatum wordt het bedrag uitbetaald. Houd er rekening mee dat vanwege de drukte de uitbetaling soms enkele weken kan duren.

Vouchers uitgegeven vanaf 20-06-2020:

Indien je een voucher van ons hebt ontvangen met een uitgiftedatum vanaf 20 juni 2020 ben je niet verplicht om jouw voucher te aanvaarden en mag je te allen tijde een verzoek tot terugbetaling indienen. Dit is vanaf week 8 (22 februari 2021) mogelijk via je Mijn Totally pagina. Wij zullen je dan binnen enkele weken terugbetalen.

Is jouw voucher al verlopen en heb je nog geen terugbetaalverzoek ingediend via Mijn Totally dan verzoeken we je dit alsnog te doen via Mijn Totally. Je ontvangt dan binnen 4 weken het geld terug.

De SGR dekking is verlengd tot en met 31 maart 2021 voor vakanties geboekt in 2020 met vertrek tot eind april 2021.De genoemde vervaldatum betekent niet dat al eerder uitgegeven vouchers vanaf dan niet meer SGR gedekt zijn. Alle vouchers die daarvoor zijn uitgegeven met SGR dekking blijven altijd door de SGR gedekt.

Aan druk- en/of zetfouten kunnen geen rechten worden ontleend.



Was dit antwoord nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Stuur een e-mail naar info@sunweb.be en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.10

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Stuur een e-mail

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Mijn Totally

Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.10

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Stuur een e-mail

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Mijn Totally
Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally