1. FAQ | Totally Snow
  2. PCR-/Antigeentest, vaccinatie en verplichte formulieren
  3. Wat moet ik doen als er vaccinatie-/testverplichting wordt ingesteld voor mijn bestemming?

Alle thema's

Wat moet ik doen als er vaccinatie-/testverplichting wordt ingesteld voor mijn bestemming?

Wij begrijpen goed dat de vaccinaties veel vragen bij je oproepen. Uiteraard houden wij de maatregelen van het Ministerie van Buitenlandse zaken nauwlettend in de gaten en zullen wij je informeren waar wij over de juiste informatie beschikken. Op dit moment is er nog geen definitieve uitspraak over een eventuele vaccinatie- en/of testverplichting.

Hoe gaan wij te werk wanneer er een vaccinatie- en/of testverplichting wordt gehanteerd?
Op dat moment zullen wij allereerst kijken voor welke bestemmingen dit van toepassing is en welke verplichting zij hanteren. Dit kan namelijk of een vaccinatieverplichting, of een testverplichting of beide zijn.

- Stelt het Ministerie van de bestemming waar jij naar toe op vakantie gaat een testverplichting in?
Dan kan jij op vakantie met een gezondheidsverklaring op basis van de PCR-test. De PCR-test kan je laten afnemen via het een huisarts of testlocatie.

- Stelt het Ministerie van de bestemming waar jij naar toe op vakantie gaat een vaccinatieverplichting in, maar ben jij op dat moment nog niet gevaccineerd?
Dan kijken wij of een gezondheidsverklaring op basis van een PCR-test een alternatief is om wel op reis te mogen gaan. Als een PCR-test ook volstaat in plaats van een vaccinatie, dan kan je via huisarts of testlocatie een gezondheidsverklaring op basis van een PCR-test laten afnemen, waardoor jouw vakantie alsnog kan doorgaan. Als een PCR-test geen alternatief is, dan zullen wij in overleg met jou de vakantie omboeken naar een latere vertrekdatum of bestemming.

De reis mag tot 6 weken voor vertrek worden omgeboekt. Heb jij de flexibele omruilgarantie bijgeboekt tijdens het boekingsproces dan kan jij de reis tot 2 weken voor vertrek omboeken. De reis kan dan omgeboekt worden wat er op basis van de huidige beschikbaarheid op dat moment beschikbaar op de website.

Kosteloos annuleren is niet mogelijk. Wanneer je de reis annuleert gelden onze algemene annuleringsvoorwaarden.
Was dit antwoord nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Stuur een e-mail naar info@sunweb.be en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.10

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Stuur een e-mail

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Mijn Totally

Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.10

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Stuur een e-mail

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Mijn Totally
Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally