1. FAQ | Totally Snow
  2. Klachten
  3. Hoe dien ik een klacht in?

Alle thema's

Hoe dien ik een klacht in?

Voor de vakantie
Wanneer jouw klacht betrekking heeft op Totally of op het tot stand komen van de boeking, neem dan contact met ons op via info@totallysnow.be.

Na ontvangst van een klacht voor vertrek, versturen wij een ontvangstbevestiging met een behandelingstermijn van 1 dag. Afhankelijk van het type opmerking kan het voorkomen dat wij meer tijd nodig hebben om een passende reactie te geven. In dit geval krijg je altijd binnen 2 weken na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie van ons. Hierbij houden wij uiteraard rekening met jouw vertrekdatum.

Tijdens of na de vakantie
Het is noodzakelijk dat je jouw klachten over de reis of over jouw vakantieverblijf direct meldt aan de receptie van de accommodatie en bij onze reisleiding ter plaatse. Onze reisleiding staat voor je klaar om jouw klacht tijdens de vakantie op te lossen. Wanneer er op bestemming geen reisleiding aanwezig is kan je telefonisch contact opnemen met ons hoofdkantoor in Nederland. Het telefoonnummer staat vermeld op de reisbescheiden.

Door deze werkwijze is het meestal mogelijk om direct jouw klacht naar wens op te lossen. Achteraf, na thuiskomst is het natuurlijk niet meer mogelijk om problemen op te lossen.

Customer Care formulier noodzakelijk
Wanneer jouw klacht ter plaatse niet naar wens wordt opgelost, neem dan telefonisch contact op met onze afdeling Customer Support. Daarnaast is het noodzakelijk om een Customer Care formulier bij onze reisleiding in te vullen. Met dit formulier kan je, binnen 2 maanden na thuiskomst, jouw klacht kenbaar maken. Klachten die op de bestemming niet zijn gemeld en waarvoor geen klachtenformulier is ingevuld, worden afgewezen.

Stuur het Customer Care formulier, voorzien van een toelichting en boekingsnummer, per post of mail naar ons toe naar onderstaande contactgegevens. Het opsturen van alleen een Customer Care formulier zonder verdere toelichting is niet voldoende om jouw klacht in behandeling te nemen. Na ontvangst van de opmerkingen, versturen wij je altijd een ontvangstbevestiging. Een inhoudelijke reactie op jouw opmerkingen geven wij binnen 1 maand.

Je kunt je correspondentie richten aan:

Totally Snow 
t.a.v. afdeling Customer Support 
Postbus 1439
3000 BK Rotterdam
t +31102802290 (lokaal tarief)
e customersupport@totallysnow.be

Voor verdere informatie over reisvoorwaarden en je rechten als reiziger verwijzen wij je naar de ANVR voorwaarden.

Als je klacht niet tot tevredenheid is opgelost of als je ter zake geen genoegdoening is verschaft, kun je tot uiterlijk 24 maanden na de datum van indiening van je klacht bij ons het geschil schriftelijk voor leggen aan de Geschillencommissie Reizen, te bereiken via de link: www.sgc.nl. Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan je bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr .










Was dit antwoord nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Stuur een e-mail naar info@sunweb.be en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Mijn Totally

Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.31

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

Email

Stuur een email naar info@totallysnow.be en ons team zal jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Vergeet niet het referentienummer van jouw boeking toe te voegen indien van toepassing. 

Contact

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in

Mijn Totally
Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally

Reisinformatie
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.31

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
Email

Stuur een email naar info@totallysnow.be en ons team zal jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Vergeet niet het referentienummer van jouw boeking toe te voegen indien van toepassing. 

Contact

Nieuwsbrief
Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in