1. FAQ | Totally Snow
  2. Vouchers
  3. Waarom staat mijn voucher niet meer op Mijn Totally?

Alle thema's

Waarom staat mijn voucher niet meer op Mijn Totally?

Wanneer je een terugbetalingsverzoek gedaan hebt voor een voucher met een uitgiftedatum van 31-05-2020 of eerder, dan is jouw voucher uit jouw account gehaald. Dit heeft te maken met de voorbereidingen van jouw terugbetaalverzoek. De terugbetaling wordt binnen 12 maanden na de uitgiftedatum gedaan. 

Wanneer je voucher niet zichtbaar is en de uitgiftedatum van jouw voucher ligt na 31-05-2020, dan raden wij je aan om hiervoor contact met ons op te nemen zodat we dit voor je kunnen nakijken.

Was dit antwoord nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Stuur een e-mail naar info@sunweb.be en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Mijn Totally

Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.31

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Het is momenteel erg druk, de wachttijd is langer dan je van ons gewend bent.

Email

Stuur een email naar info@totallysnow.be en ons team zal jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Vergeet niet het referentienummer van jouw boeking toe te voegen indien van toepassing. 

Contact

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in

Mijn Totally
Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally

Reisinformatie
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.31

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Het is momenteel erg druk, de wachttijd is langer dan je van ons gewend bent.
Email

Stuur een email naar info@totallysnow.be en ons team zal jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Vergeet niet het referentienummer van jouw boeking toe te voegen indien van toepassing. 

Contact

Nieuwsbrief
Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in