1. FAQ | Totally Snow
  2. Vouchers
  3. Wat betekent de vervaldatum op mijn voucher?

Alle thema's

Wat betekent de vervaldatum op mijn voucher?

De vervaldatum op jouw voucher is de datum waarop wij uiterlijk jouw voucher terugbetalen, mits je een terugbetaalverzoek hebt ingediend via Mijn Totally. Het betekent dus niet dat jouw voucher na deze vervaldatum niet meer geldig is. Je kunt de voucher te allen tijde blijven gebruiken om een nieuwe vakantie bij ons te boeken. De waarde komt op deze datum dus niet te vervallen. 

Voor de SGR coronavouchers was de vervaldatum eerder gelijk aan het moment dat de SGR-dekking verliep. Inmiddels heeft de SGR de dekking verlengd naar 14 maanden. Deze dekking vervalt dus 2 maanden na de vervaldatum op jouw voucher. Vanaf dat moment is jouw voucher ook nog steeds te gebruiken. Alleen is deze dan niet meer gedekt door de SGR.




Was dit antwoord nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Stuur een e-mail naar info@sunweb.be en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Mijn Totally

Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.31

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Het is momenteel erg druk, de wachttijd is langer dan je van ons gewend bent.

Email

Stuur een email naar info@totallysnow.be en ons team zal jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Vergeet niet het referentienummer van jouw boeking toe te voegen indien van toepassing. 

Contact

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in

Mijn Totally
Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally

Reisinformatie
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.31

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Het is momenteel erg druk, de wachttijd is langer dan je van ons gewend bent.
Email

Stuur een email naar info@totallysnow.be en ons team zal jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Vergeet niet het referentienummer van jouw boeking toe te voegen indien van toepassing. 

Contact

Nieuwsbrief
Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in