1. FAQ | Totally Snow
  2. Vouchers
  3. Krijg ik een nieuwe voucher als mijn vakantie wordt geannuleerd en ik die heb betaald met een voucher?

Alle thema's

Krijg ik een nieuwe voucher als mijn vakantie wordt geannuleerd en ik die heb betaald met een voucher?

Nee, wanneer jouw vakantie niet door kan gaan wegens corona krijg je niet (weer) een voucher. 

Op het moment dat jouw vakantie helaas weer wordt geannuleerd in verband met het coronavirus bieden wij jou altijd 
twee opties aan: omboeken of kosteloos annuleren. Je kunt dus zelf jouw vakantie omboeken of jouw vakantie kosteloos annuleren. 

Uitzondering: wanneer jij jouw vakantie omboekt naar een goedkopere vakantie en je had al meer betaald dan de nieuwe reissom? Dan ontvang je voor het verschil tussen de oude en nieuwe reissom een voucher. Vanaf 3 maanden na de uitgiftedatum van dit type voucher kun jij jouw voucher terugvragen.



Was dit antwoord nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Stuur een e-mail naar info@sunweb.be en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Mijn Totally

Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.31

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Het is momenteel druk, de wachttijd is langer dan je van ons gewend bent.

Email

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op. Ons team zal jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Vergeet niet het boekingsnummer toe te voegen indien van toepassing. 

Contact

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in

Mijn Totally
Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally

Reisinformatie
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.31

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Het is momenteel druk, de wachttijd is langer dan je van ons gewend bent.
Email

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op. Ons team zal jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Vergeet niet het boekingsnummer toe te voegen indien van toepassing. 

Contact

Nieuwsbrief
Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in