1. FAQ | Totally Snow
  2. Terugbetaalverzoek
  3. Ik heb een terugbetaalverzoek voor mijn voucher ingediend. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Alle thema's

Ik heb een terugbetaalverzoek voor mijn voucher ingediend. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Uiterlijk een jaar na de uitgiftedatum ontvang jij jouw geld terug, mits je een terugbetaalverzoek hebt ingediend. Houd er rekening mee dat de uitgiftedatum niet altijd gelijk is aan de vertrekdatum van jouw vakantie. 

Onze ervaring is dat wij momenteel uitbetalen in de laatste week van de 11e maand na de uitgiftedatum. Dit ondanks dat de SGR de uitbetaaltermijn voor vouchers met twee maanden heeft verlengd naar 14 maanden. Wij zijn van mening dat onze voucherhouders al lang genoeg wachten op hun terugbetaling. 

Is jouw voucher al verlopen en heb je nog geen terugbetaalverzoek ingediend via Mijn Totally dan verzoeken we je dit alsnog te doen via Mijn Totally. Je ontvangt dan binnen 2-4 weken het geld terug.

Let op: heb jij een voucher ontvangen naar aanleiding van een omboeking omdat jouw nieuwe vakantie goedkoper was dan jouw oude vakantie? Dan kun je voor dit type voucher vanaf 3 maanden na de uitgiftedatum jouw betaling terugvragen. Je ontvangt dan binnen 4 weken jouw geld terug.





Was dit antwoord nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Stuur een e-mail naar info@sunweb.be en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Mijn Totally

Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.31

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Het is momenteel erg druk, de wachttijd is langer dan je van ons gewend bent.

Email

Stuur een email naar info@totallysnow.be en ons team zal jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Vergeet niet het referentienummer van jouw boeking toe te voegen indien van toepassing. 

Contact

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in

Mijn Totally
Wanneer je een vakantie boekt via Totally Snow, heb je een Mijn Totally account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Totally

Reisinformatie
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Bel ons

Je kan ons ook bellen op +32-3/259.09.31

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur 

Zondag: gesloten

Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Het is momenteel erg druk, de wachttijd is langer dan je van ons gewend bent.
Email

Stuur een email naar info@totallysnow.be en ons team zal jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Vergeet niet het referentienummer van jouw boeking toe te voegen indien van toepassing. 

Contact

Nieuwsbrief
Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in